Data e postimit: 2012-02-26 08:30:50
Lexime: 29042
LIRIA E INDIVIDIT NE KOHEN E DIKTATURES
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Diktatura
Autori: Elda J. Pere
Shkolla: Rilindja
Klasa: 8
Qyteti: Pogradec
E-mail: jessicamira21@yahoo.com


LIRIA E INDIVIDIT NE KOHEN E DIKTATURES
Dilni ne rruge dhe therrisni me sa ze keni. Ju ndalon njeri? Jo. Shko thuajini mesuesit qe nuk ju pelqen teksti. Ju shan je? Jo. Thuajini policit aty afer se jeton ne nje shtet koti. Do te te beje gje? Jo…
Per keto veprime, para 20-30 vitesh, te vrisnin, te torturonin, te lendonin familjen e edhe me keq. Thoni mendimin tuaj per nje teme, vishuni kreativisht, jini te gezuar. Ju ndalon njeri? Jo, madje ju shtyjne te beni keshtu.
Edhe per keto te fundit, diktatura bente te njejten gje. Te thoje mendimin lidhur me nje teme ishte njelloj sikur te vrisje dike.
Sot, gjithkush mund te levize lirisht neper qytete dhe, pse jo, shtete. Atehere, kjo ishte e ndaluar rreptesisht, sigurisht nese nuk kishe ndonje mik ne pozite te larte. Gjeja me e mire qe duhej bere per te qene I qete ishte te mbyllje gojen e te zbatoje urdhrat. Perndryshe ti dhe gjithkush rreth teje do te ikte per lesh. Nese s’mjaftuan kaq, po ju jap edhe nje shembull: une do ta pesoja keq nese e perdorja shprehjen qe perdora pak me siper “iken per lesh” ne kohen e Hoxhes.
Natyrisht, keto na duken te tmerrshme, por ai shoku Enver qe rrinte ne krye mburrej me keto rregulla qe kishte vene e qe vlenin per gjithkend pervec vetes se tij.
Une kam vetem 2 gjera per te thene:
1- Sikur te mos kishte lindur kurre totalitarizmi!!! Por meqe nuk eshte mire te vazhdosh jeten duke thene “sikur” e meqe s’kthehet dot ajo qe eshte bere, atehere them (edhe pse nuk e dija se mund t’ja uroja dicka te tille), :
2- FALE ZOTIT VDIQ ENVER HOXHA!!!!

Vepra te ngjashme
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ceshte e bukura
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. ...
Autori: Emili Capi · Lloji: Rrefenja · Tema: Rreth fjales "Une"
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njerezve nuk i pelqen prandaj me thone "Ndrysho". E cuditshme! Ne fillim me thane ji vetvetja, pastaj me indiferencen me te madhe me thane "ndrysho". Nese nuk ...
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjyshja
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te tille. Ndoshta nuk e kam njohur shume, por edhe ato pak kohe qe e kam njohur kane vlejtur shume per mua. Çdokush ka nje person shume te dashur jashte familje...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: KURRE MOS BESO, TE GJITHE JANE TRADHETARE
Sot dikush me beri moral. O Zot! Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben?! Nejse, u harrua kjo... Takoj nje tip tjetr, me sakte ndeshem ne rruge dhe i nisa nje buzeqeshje. Ai kaloi pa me pare fare duke me shperfillur. Si dreqi...
Autori: anna · Lloji: Poezi personale · Tema: zoti yne
Te flasesh per ALLAHUN nuk ka mbarim, cdo fjale e librit te tij te duket nje gezim. AI eshte nje dhe tjeter s'ka, gjithmone mbi ne syte e tij i mban. Njerezit qe bejne keq ALLAHU i shikon, dhe ne xhehenem AI i denon. Pra...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Thone se eshte e veshtire t’i ndryshosh pershtypjet e para. A jeni dakort me kete pohim?
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. Mendimi i tij per pershtypjen e pare eshte fjale per fjale keshtu: “Ti ke vetem nje shans qe te lesh pershtypjen e pare! Oh, por gjithsesi, cili tha qe ke...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Thone se eshte e veshtire t’i ndryshosh pershtypjet e para. A jeni dakort me kete pohim?
Dua ta nis kete pune me shkrim me nje thenie te nje shkrimtari modest afrikan te viteve te fundit. Mendimi i tij per pershtypjen e pare eshte fjale per fjale keshtu: “Ti ke vetem nje shans qe te lesh pershtypjen e pare! Oh, por gjithsesi, cili tha qe ke...
Autori: Argjira Ajeti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje pushim i padeshirueshem
Po filloj qe te flas per kete pandemi sepse jam merzitur vetem ne shtepi duke ndenjur ,me ka marr malli shum per shkollen per shoket dhe shoqet e mia . shpresoj qe te jenin te gjith mire me shendet,po filloj te tregoj nje ngjarje e cila lidhet me familje...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne keto pushime nuk ka qene "argetimi" ne krye te gjithçkaje,por kane qene "frika"dhe"kujdesi" nga nje armik i papritur dhe i panjohur deri diku per te gjit...
Autori: Viontina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vuajtje
‘’Nje stacion imagjinar do te ishte perfekt per te njohur historine tone.Kthehem 68 vite pas, ne kohen kur mbizoteronte nje zot nazist, I etur vetem per gjak.Shoh veten te veshur me lecka te grisura, e mbuluar nga pluhuri e balta.E vetmja zhurme qe m...




Komentet e fundit!

Emri: Klajdi
Email: blademail77@gmail.com
Komenti: Sh.mire e ke bere,por e bere pa kuptim

Emri: gledisa
Email: aranit.osmani1@gmail.com
Komenti: shume e bukur kjo diktatura e meparshme

Emri: ana ana
Email: ana.ana@yahoo.com
Komenti:

Emri: ana ana
Email: ana.ana@yahoo.com
Komenti:

Emri: FloriAnA
Email: floriana@yahoo.com
Komenti: Kete ese e lexova para klases sa thash ate fjalen "iken per lesh" vdiqen me te qesh e gjith klasa dhe me tha presorja "ca jan kto fjal " /

Emri: ensa
Email: ensaenca@yahoo.com
Komenti: Te lumte !!! Ti ke treguar gjith te verteten.... Nuk jecaspak nje kopjace.. Thjesh ke shprehur ate qe ka qen athere... Nje gje qe nuk mund ta kthejm dot mbrapa.... Shum urime,, shpresoj qe te vazhdosh keshtu !!

Emri: beyonce
Email: beyonceknowes@yahoo.com
Komenti: good fine but one word in this is......

Emri: anxhela
Email: miley@gmail.com
Komenti: sa kot ja ke fut pa lidhje

Emri: cuni barcelones
Email: cunibarcelones@yahoo.com
Komenti:

Emri: Megi
Email: megi@yahoo.com
Komenti: BRAVOOooo mora 4 ne gjuhee


Emri: FloriAnA
Email: floriana@yahoo.com
Komenti: çësht ky fjalor "DO TE IKTE PER LESH"

Emri: esmeralda
Email: esmeralda@yahoo.com
Komenti: sh bkr yll fare po pak e kopjuar

Emri: erjona
Email: erjona@hotmail.com
Komenti: kjo vajze ka shkruar shum bukur dhe me domethanje

Emri: edisa
Email: edisakuqi@yahoo.com
Komenti: edhe un kam te njejtin mendim me vajzen qe e shkroi kete pjese ose ese , mendoj se gjate kohes se enver joxhes individit i jane mohuar shume gjera sic eshte te shprehesh lirshem mendimin, e drejta e fjales e drejta e votes etj. kaq kisha

Emri: eni
Email: eni@yahoo.com
Komenti: Eni eshte yll

Emri: klajdi
Email: klajdi.allisha1@yahoo.com
Komenti: [] [] [] []

Emri: iop
Email: poi@ghf.com
Komenti:

Emri: petrit
Email: petritmarku@gmail.com
Komenti: hhahaahhaahahahhhahahahhaahha

Emri: shtet
Email: shtet_mevete@yahoo.com
Komenti: sh bkr po mos kopjoni kaq shume

Emri: Cimi
Email: kledi10@gmail.com
Komenti: I drejtohem autores se kesaj eseje e cila eshte autorja e vertete dhe jo nje kopjace nga ato qe mburren me punet e te tjereve. Nuk ke pse humbet qetesine dhe te biesh ne gracken e atyre qe sdine te krijojne vete nje ese por hyjne ketu per te kopjuar nga veprat e te tjereve te pasionuar. Veprat e tua te firmosura me emrin tend jane origjinale dhe per kete ska pike dyshimi. Atyre qe vene ne pikepyetje kete mjafton tu thuash te shohin daten e postimit te te gjitha eseve te tua dhe do e kuptojne se te gjitha ato fillimisht jane postuar ketu dhe pastaj ne ato dy apo tre forumet e tjera ku serish ti i ke postuar. Pikerisht eseja me lart eshte postuar ketu (po te shohesh datat e postimit) rreth 8 dite me heret se ne ato faqet e tjera dhe kjo per mendimin tim tregon origjinalitetin tend.


Emri: sebiana iceg
Email: whatthefuck@yohoo.com
Komenti: sh bkr por krijoni dicka vete dhe mos e kopjoni

Emri: xxxxx
Email: xxxx@yahoo.com
Komenti: kopjim komplet

Emri: qifsha motren
Email: lindi-ori@hotmail.com
Komenti:

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: o pederasta o lezbike per ato qe kane shkruar koment te keq .UNE jam autorja e vertet

Emri: ropsa roqima ju qifsha motrat
Email: adasda@outtltt.aaskask
Komenti: adasdasdasdas ropson ato qe e kan kopju

Emri: [[[[[[[[[
Email: oooooofff@hdahsdhash.lol
Komenti: adasdas ik ju qifsha ropt

Emri: Enver
Email: Enverhogja@outlook.com
Komenti: Skam dek mor t'marr

Emri: Hili
Email: Hilibeku@hotmail.com
Komenti: :-P

Emri: lori
Email: lorigirl@hotmail.com
Komenti: Po klasen pse e ke vene sikur je ne klase te 8?

Emri: dorotea
Email: lorindoja@hotmail.com
Komenti: Edhe sa kopjje te tilla do te kete menduam se ishte ndonje gje me e bkr


Emri: Elda
Email: lalala@yahoo.com
Komenti: Lol, me qeshet se jam une ajo qe e ka hedhur ne nje faqe tjeter xD

Emri: alban
Email: albanbelegu@live.com
Komenti: hahhan ormal e kopjuar sapo e pashe

Emri: miley
Email: miley@gmail.com
Komenti: bkr fare

Emri: eriss
Email: eriss15@gmail.com
Komenti: normal qe eshte kopje.Sapo e lexova ne nje faqe tjeter

Emri: usejd
Email: usejdc.r7@facebook.com
Komenti: asigja

Emri: anananananan
Email: anananan@yahoo.com
Komenti: m plq shum. ver8 e bkr

Emri: jjnjhhjhjh
Email: meritan.cani@yahoo.com
Komenti:

Emri: 256jhnh
Email: akigatoi@yahoo.com
Komenti:

Emri: besa
Email: viktoriaa@hotmail.co.uk
Komenti: ese

Emri: arsen tolika
Email: aurel.kolaj@hotmail.com
Komenti: shume e gjetur bravo


Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: haha nese diktatura do ishte ver8 e bkr, sdo ta shkruaja kte :P

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: ^_^

Emri: gela ylli
Email: cduhet ty@yahoo.comm
Komenti: shume e bukur kjo diktetura



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com